生で聞いてみたいぞ!【ジョアン・ハインド】Joan Hinde Trumpet

米国の飲み屋は日本とかわらん感じかもしれないが、ストリートはいかがかな?

ごく普通にトロンボーン・ショーティなんかがやってくるんじゃ、おちおち油断していられないかもしれませんね。

ショーティの間の手、上手だね。もう一人のトロンボーンが「やられた~」って顔してるし。

今日は英国の飲み屋はどうか・・・

トランペットのおばちゃんだったりして。

誰かのおばぁちゃんかもしれないな

Joan Hinde, Britain’s Foremost Female Trumpeter

 

 

 

 

 

 

Joan Hinde plays a medley of classical trumpet showpieces in the Max Bygraves Christmas Show. Joan has been appearing on TV and radio since the 1940’s and is still working on the variety circuit at full strength. She was the Alison Balsom of her day, but always had a more varied and entertaining repertoire on top of her well-executed and technically masterful classical pieces.

She was, until relatively recently, the only female trumpeter to have broadcast the Haydn Trumpet Concerto on BBC Radio. I have been able to find out about her on http://www.joanhinde.co.uk

ジョアンハインドはマックスバイグレーヴズクリスマスショーにクラシカルトランペット展示品のメドレーを果たしている。ジョアンは、1940年代以来、テレビやラジオに出演されていて、まだ完全な強さで、様々な回路に取り組んでいます。彼女は一日のアリソンバルソムでしたが、いつもの上に、より多様で楽しいレパートリーを持っていた彼女によく実行され、技術的に巧みなクラシカルpieces.Sheは比較的最近まで、唯一の女性トランペッターがハイドントランペット協奏曲で放送しているように、だったBBCラジオ。私はwww.joanhinde.co.ukで彼女を知ることができた

 

 

 

 

 

広告